+420 273 130 881
+420 730 870 791
info@magistraliterpharma.cz
2.1. Ihned při přejímce zboží od dopravce, zjistí-li zřejmé rozdíly či vady např. v druhu a počtu zboží uvedeném na dodacím listě nebo zjistí-li vnější poškození nebo označení zboží. Zjištěné rozdíly a vady uvede kupující na dodací list, doplní datum, jméno a podpis reklamující osoby. Dopravce potvrdí převzetí reklamovaného zboží na dodací list svým podpisem a uvede registrační značku vozidla.
2.2. Jako pozdější reklamaci z důvodu zjevné vady a poškození zboží, rozdílu v počtu a druhu zboží, nesouhlasu s cenou či exspirací, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. Reklamaci je nutné uplatnit písemně, faxem nebo elektronickou poštou s uvedením: důvodu reklamace, čísla dodacího listu, názvu zboží, MJ, množství, šarže nebo na formuláři Reklamačního protokolu s vyplněním všech požadovaných údajů.
2.3. Z důvodu nevyhovující kvality zboží. Reklamaci je nutné uplatnit ihned po zjištění vady, prokazatelným způsobem, nejpozději však do data exspirace zboží, a to písemně, faxem nebo elektronickou poštou jak uvedeno v bodě 2.2.
Reklamační řád ke stažení zde.
Reklamační protokol ke stažení zde.